Tuesday, August 14, 2012

Tok Wan Tecik (Muhammad Safwan)





kayy ,, buda niyp bernama muhammad safwan ,, or tok wan tecik ! kayy~ dia niyp tok aku ,, :)) ,, yg aku ingt , first dia tego aku tyme dia post kt wall aku n slalu gakx lhaa chat im aku ,, :)) maybe sejak knal n aku , dia da "ACTIVE" kt twitter ,, (rasanya laa ,, kew aku yg perasan soang-2) haha ,, makin lama makin akrab ,, yeah ! aku da dpt "kawan bru" ,, dia baik ,, aku suka "berkawan" n dia ,, :)) aku n dia pelik sikit ,, aku yg mnx num fon dia dulu ,, bhaha ,, niat aku just na main-2 jew ,, ta sangka lak dia bgi btol-2 ,, open-2 lakx tho dia bgi ,, terbaikk lha atok , aku niyp ! XD ,, tok aku niyp dia "famous" kot ,, dia byk sibling angkat , cucu ,, and so on lhaa ,, adew lhaa gakx rasa jelous ,, tpi aku rasa tade sbb utk aku jelous ,, :)) ,, aku niyp rjin lhaa gakx "stalker" fb dia ,, selalunya , kalo aku da "sayang" seseoang tho bru aku "stalker" dia ,, eyh eyh , apa tandanya niyp ? ouhh tida , aku ta sygs dia , aku ta bole sygs dia ,, :)) ,, btw now aku n dia da tuka panggilan ,, di atas permintaan dia ,, dari tok , cu----> bie , syg ,, kayy~ tpi kami ttap "kawan" ,, ta declare pape pums ,, just tuka panggilan jew :)) ,, dia still sygs ex dia meyy :)) ,, aku jugakx begitu :)) , tpi dia byk nasihatkan aku ,, smpai bila na sedih sbb EX kan ,, haha ,, aku pums rasa BUANG MASA jew utk pkir psal EX yg blom tntu dia pkirkan kita ,, :)) so now aku slow-2 lupakan EX aku :)) ,, terimakasih tok sbb bgi semangat kt cu :)) ,, eyh silap lakx ,, terimakasih bie , sbb bgi smangat kt syg ,, haha , cam klaka jew ,, now mmat niyp lhaa yg always kejot aku tyme sahur , slalu texting aku , kalo col ? erks~ dia niyp kdekot ! *maaf tok , terkutok lakx ,, hahaha ,, da selalu text , smpai kan mmbe aku(yat or angah) asik tnye je yg aku da couple n tok wan tecik kew ,, sbb asik text jew n bersygs-2 ,, haha ,, aku hnye jwab "ta lhaa ,, kwan jew" jew ,,


kayy~ bnde niyp yat buat , kayy~ sumpah aku terkejot tyme yat buat ,, aku just blutooth jew lhaa , sbb aku suka bnde niyp , ta tao knape , hahaha ,, XD (bergurau lakx aku) , XD ,, papepuma terimakasih lhaa yat ,, :))

No comments:

Post a Comment