Friday, August 3, 2012

4 august 2012

, kayy~ aku just na gtao yg aku ryndu kan seprang buda niyp ,, ryndu sanad ,, act aku ta sanggup kehilangan dia ,, sumpah aku ta percaya yg aku n dia da tade pape ,, aku n dia start jrang contact tyme aryy tho sbb dia na jaga perasaan BF aku ,, sumpah aku ta sanggup ,, aku couple n BF aku pums d'sbbkan aku na jelous kn dia sbb dia tolak cinta aku ,, ya allah , ta sangka relay aku n si capital F tho hnye smntara jew ,, ta sala aku , aku n dia OTP 3 hari berturut-turut ,, n ary yg keiga tho ,, 2 kali OTP ,, mula aku col then dia lakx col pkai num dia yg agyy stu ,, mlm tho mmg aku nangis lhaa sbb aku mmg ta bole bila dia buat keputusan mcm tho ,, kenapa lhaa dia buad keputusan yg cam tho ?? kenapa weyy ! kau tao ta aku sygs kau gyler-2 ,, kau apew tao ,, tpi apa lhaa hak aku tok hlang keputusan dia ,, aku terpaksa jelaa terima ,, sejak dri tho , tiap-2 aryy aku nangis kot ,, smuenya sbb kau ! kau bukannya tao pums !!




beberapa aryy slepas tho dia da start tego-2 pompuan ,, perghh ,, sakidnya atyy aku ,, hanya allah jew yg tao ,, dia kwan n rmai pompuan ,, yg ta bole blah dia na tackle ,, kay~~ ,, nmpaknya dia cam happy gyler da now ,, dia da tade perasaan da kt aku ,, kenapa cepat sangat kau berubah hatii weyyy ! seolah-olah aku yg jahat dlam niyp ,, seolah-olah aku yg na lepaskan kau ! aku selalu stalker twitter kau ,, setiap saat , setiap masa ,, n pompuan-2 tho skali aku stalker ,, TENGOKK ! PUNYA SYGS AKU KT KAU ,, kau bukannya tao pape pums ,, now aku da jrang text n kau ,, setiap masa aku tngu kau text aku auw ,, tpi tade pums ,, sumpah aku ckap , dri cara kau mmg nmpak sangat yg kau da ta sygs aku ! aisyhh ,, kesian lhaa aku ,, kenapa lhaa aku kenal n kau ,, kalo aku ta kenal n kau , mst aku ta sedih mcm niyp ,, :((




aryy niyp(4.8.2012) aku bgun tydo teros onn9 ,, stalker kau punya twitter ,, kau tulis kau sygs dye ,, smuenya psal dia ,, hmm ,, kayy~ aku da ta tao na ckap apew ,, sbb now aku rasa down gyler ,, nmpak gayanya kau mmg sygs pompuan tho ,, n kau da ta sygs aku ,, smlm(3.8.2012) aku text kau ,, but kau ckap kedit kau da abis ,, bila aku baca twitter kau , kau tulis kau da active num dia ,, mknenya kau adew kedit lhaa ,, kayy~ kau da tipu aku ,, nmpak sangat kau tana text aku ,, sedihnya aku ,, lepas niyp aku tana text kau agyy ,, sbb kau bukannya suka pums aku text kau ,, kayy~ aku delete num kau ,, da mlas aku na simpann ,, 






semoga kau berbahagia n pompuan tho ,, aku akan sentiasa ingt kenangan kita FAIZUDDIN BAHAROM ! aku ta kan lupa ,, sepatutnya aku happy lhaa sbb kau n happy ,, wlaupums aku ta happy pums ,, tpi tape lhaa ,, aku kne blaja trime smue niyp ,, aku harap bila aku da dpt lupakan kau cmne kau lupakan aku , kau jgan muncul lakx ,, bia lhaa kau pergi teros jgan kembali dlam idop aku agyy ,, sbb termat perit idop aku tok lupakan kau~~




SELAMAT TINGGAL AWAA ~~ 

No comments:

Post a Comment