Saturday, August 11, 2012

BRIGED SUKARELAWAN KHIDMAT NEGARA

assalamualaikum ,, post niyp bkn berkenaan dgan mana-2 LELAKI ea ,, da pnat update ttg LELAKI ,, :)) ,, post niyp berkenaan memory yg amat manis ,, memory yg ta dpt d'lupakan :) ,, kami dpt tawaran utk berbuka puasa wif bekas-2 plkn ,, kami ingt just berbuka puasa sajje ternyata aku dpt byk pengajaran ,, kayy~ niyp smue sani yg gtao ,, so kami join jew lhaa ,, lgi pums kami niyp bekas plkn kan ! :)) bertarikh kan 11.8.2012 pkul 4 , kami da gerak ,, kami menaiki bas plkn ,, yeah ! da staon lbeyy tinggal kan bas tho , n da lme ta naik bas tho ,, finally dpt jugakx ,, kami smpai sne lbeyy kurang pkul 5 ,, smpai-2 jew ,, dia bgi kami bju niyp ,,


kayy niyp bjunya ,, :)) berbangga sbb dpt pkai ,, :)) 

 smpai-2 sne jew , kami kne masok dlam rumah tersebut ,, kami rupanya-2 kne pergi rumah keluarga besar ,, di situ terdapat kanak-2 yg d"jaga oleh insan-2 yg mulia :)) mula-2 aku ta ske g sne , sbb rse cam erghhh ,, ta tao na ckap cm ne ,, lpas da masok dlam umah tho ,, kami d'beri sdikit ceramah oleh puan apew tah (maaf~ lupa nme dye) :)) ,, dye tnjukkan kami slot demi slot ,, ttg buda-2 yg d'buang , buda-2 yg pena d'jaga oleh dia yg tlah meninggal dunia , n mcam-2 lgi ,, kayy~ tyme tho aku ta tao na ckap apew ,, aku try utk than mata supaya ta menangis ,, lhaa-2 air mata kluar jugakx jatuh ,, stelah agak lme aku bertakungkan air mata ,, sumpah sdeyy ,, terasa smpaii dlam kot ,, dgan lagunya lgi ,, yg pling geram , bila tgh nangis then ada laa kne capture pic ,, kayy~ malu :)) ,, aku tgk nasib knak-2 tho ,, :(( ,, sedihh~~ ,, puan tho tlah jaga kanank-2 seramai 40 oang ,, kayy~ mmg awesome ,, kalo aku , confirm ta termampu ,, dia crite ttg pengalaman idop beliau selama niyp , dia mmg seoang wanita yg amat mulia ,, :) then kami berbuka puasa dkat situ smbil d'temani kanan-2 yg amat comil-2 blake :)) ,, mmg rmai kolej cybernetics(buda-2 plkn) yg trun pdang ,, :)) best :)) ,, selepas berbuka puasa bersama , kami solat magrib , isyak n terawih skali kt uma tersebut :)) setelah selesai lakukan semua etho , kami d'kumpulkan d'luar uma ,, kami dew sesi berbual , kayy~mereka amat berbangga dgan kolej kami :)) ,, kayy~ happy ,, huhu ,, kami pums blik pada pkul 10.30 mlm ,, sumpahh ~ kenangan yg amat best , lepas niyp kami akan join lgi :)) , merasa keadaan mereka :)) 


SAYA AKAN RYNDU KENANGAN YG CAM NIYP :))





 

No comments:

Post a Comment