Tuesday, December 17, 2013

menceburi dalam bidang perniagaan

assalamualaikum dan selamat malam :) rasanya dah lme gila ta update blog ,, now busy sesangat study ,, biase laa na maintain kan pointer *bajet budak pandai* haha ,, ta lama lagi dah praktikal ,, huhu ta sabarnya*padahal takut* >.< ,, eyh-2 ni post ttg perniagaan bknnya kisah hidup saya ,, haha *over* ,,okay now saya try jual collagen gold facial mask , shiseido mask, lips mask and eye mask ,, sbnrnya byk lagi produk but cuba jual yg disenaraikan je dlu ,, 




1 pcs RM 0.70
50 pcs RM 35(free postage)
100 pcs keatas dikira 1 pcs RM0.60


see ? xde laa mahal kan .. selalunya satu kotak ada yang jual sampai RM 60. macam tak berbaloi je..*hihii* ..



now saya nak cerita macam mana saya boleh menceburi perniagaan ni.. btw sebenarnya saya pun pengemar beli semua tu.. sbb saya suka cari mana yang murah*siapa yg xnk murahkn*.. sampai laa saya jumpa yang betul-2 murah so oleh itu saya mula laa menjual untuk tambah duit poket.. maklum laa student kan :)

macam mana nak order ?
1)wechat ID : ateyynn

*terimakasih* assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment