Friday, June 17, 2011

. PLKN .

. ouhh my god ! aku ta pcaye yg da sbulan lbeyy akuu tat PLKN ! perhh . mcam-2 yg aku lalui . :(( . now akuu cuti . aku cuti dari 17.6 until 21.6 ! umm . skjap jewp . aku dpt cuti 5 aryy jewp . yg mmbe-2 akuu smue dpt 4 aryy jewp . cuz dowanx malex naek bas ! aku malex naex kwete . mama n papa ak amek ! tho yg aku malex awl tho . umm . aku ase ta puas lhaa dok uma juz 5 aryy jewp . akuu ase nanak malex kem da . :(( . umm tapew lhaa . agyy bapew minggu jewp . tyme ak dok kem tho , mcam-2 blaku tat akuu . akuu pengsan , then kne masok air . stiap aryy tne marah ! eeuuwww . akuu tak shuke doh !!! da laa bosan dok tat situ !!




asikk tne marah jewp . huxhux . tne dnde lhaa . akuu da lhaa ta biase n smue tho ! erghhh ...


cpat-2 lhaa amez plkn . ta saba akuu na tnggu 30.7 . wee~ . lpas nieyp akuu lega ip da lpas plkn . :))

No comments:

Post a Comment